• fatih tezcan

    496.
    fatih tezcan
    3 -1 ... be happy yine yine yeniden
  • fatih tezcan ın imamoğlu na işini yap ahmak demesi

    14.
    fatih tezcan ı adamdan sayacak kadar geri zekalı yapmasın allah kimseyi.
    5 ... be happy yine yine yeniden
  • mekanın sahibi nin spotify dan silinmesi

    1.
    çalınyı çıktığı için telife takılmış.

    bebeleri pistten almışlar. lol.
    1 ... be happy yine yine yeniden
  • tiamat

    1234.
    silik yemiş. ahahahah. siktir git şimdi çölüne.

    tiamat
    8 ... be happy yine yine yeniden
  • tiamat ın silik yemesi

    30.
    tiamat ın silik yemesi
    1 -2 ... be happy yine yine yeniden
  • karamelli türk kahvesi

    1.
    instagramda gördüğüm çikolatalı künefelerden sonra nerde kaldığını merak ettiğim iğrenç şey.
    ... be happy yine yine yeniden
  • radamel falcao garcia

    1102.
    radamel falcao garcia
    ... be happy yine yine yeniden
  • erasmus

    475.
    yıldız teknik üniversitesi nden giden varsa ya da benzeri bir okuldan lütfen bana ulaşsın bazı sorularım var.

    t: gitmek istediğim öğrenci değişim programı.
    ... be happy yine yine yeniden
  • ekonomi kötü ekrem in mercedesi iyi

    5.
    bu başlığı açan orospu çocuğu 2-3 ay önce itibardan tasaruf olmaz diyordu.

    işte diyen Orospu çocuğu olunca insan şaşırmıyor bu dönekliklere.
    2 -1 ... be happy yine yine yeniden
  • change org ezan sesi kısılsın kampanyası

    5.
    hoparlörlerin sesi biraz kısılmalı cidden dışarıda denk gelince birbirimizi duyamıyoruz konuşurken bizim evin orada.
    9 -4 ... be happy yine yine yeniden
  • lokma sırasında beklemek

    4.
    yaaaaa bunun çikolatası yok. olmaz. ne o öyle şerbetli falan orta doğulu gibi.
    ... be happy yine yine yeniden
  • jupp heynckes

    74.
    bayern münih in fatih terim idir. dönerse gene iyi işler yapar.
    ... be happy yine yine yeniden
  • niko kovac

    13.
    bayern münih daha kötü yönetilemezdi herhalde. bu adam sayesinde bunu da gördük.
    ... be happy yine yine yeniden
  • 3 kasım 2019 kayserispor fenerbahçe maçı

    37.
    adebayor hayattaki tüm şansını kullanmış.

    3 kasım 2019 kayserispor fenerbahçe maçı
    ... be happy yine yine yeniden
  • yusuf fahir baba olmadan fenerbahçe nin hiç olması

    1.
    baba yardım etmeyince girmiyor top kaleye yapacak bir şey yok arkadaşlar. kadıköy de yeneriz artık.
    ... be happy yine yine yeniden
  • 3 kasım 2019 kayserispor fenerbahçe maçı

    27.
    var dakiler 31 de galiba.

    2 tane elle oynama var ikisinde de kollar açık.

    bunları da yazsanıza orospu çocukları.
    1 -2 ... be happy yine yine yeniden
  • 3 kasım 2019 kayserispor fenerbahçe maçı

    24.
    3 top direkten döndü neler kaçtı yok girmiyor top.
    ... be happy yine yine yeniden
  • 3 kasım 2019 kayserispor fenerbahçe maçı

    19.
    fenerbahçe savunması poşetti attılar sonunda.
    1 ... be happy yine yine yeniden
  • ersun yanal

    1892.
    anlaşılan tesise kız atmaya başlamış gene. nasıl çalışıyorsunuz arkadaş.
    1 ... be happy yine yine yeniden
  • emre belözoğlu nun rakibe fuck your life demesi

    3.
    emre belözoğlu nun numara yapan abdennur a yalanını sikiyim demek istediği için ortaya çıkan küfür. bu kadar çevirebilmiş.
    1 -1 ... be happy yine yine yeniden
  • yeni şeyler getiriyorum